10 tipov ako získať referencie v roku 2023
Vedeli ste o tom, že až 84% ľudí dôveruje online referenciám rovnako, ako osobným odporúčaniam? Ak máte na webe alebo osobnom profile naozaj dobré referencie,
Spoločnosť Zelená strecha – SkyGardens nie je na slovenskom trhu žiadny nováčik, už od roku 2012 skrášľovali ľuďom život tým, že pre nich na mieru vytvárali výnimočné záhrady. Služby spoločnosti však prešli rebrandingom značky SKY GARDENS na kľúčovú službu poradenstva, plánovania a realizácie zelených striech. Zelené strechy sa stali ich poslaním a spolu s kolegami vytvorili nadšený a skúsený tím ľudí, ktorí sú schopní pomôcť zákazníkom pri splnení sna o zelenej streche. My sme mu mali pomôcť šíriť túto skvelú správu ,,do sveta,, a ukázať potenciálnym zákazníkom kvalitu ich práce. V roku 2020 tak začala naša spolupráca zameraná na správu referencií a online marketing.
Buďme úprimní, objednali by ste si službu od niekoho, koho prácu ste ešte nevideli ? Určite nie a dvojnásobne to platí pri službách aké ponúka pán Siklienka, konateľ spoločnosti Zelená strecha – SkyGardens. Na tak nákladnú investíciu si vyberiete iba overeného dodávateľa. Pán Siklienka dobre vie, že základom podnikateľského úspechu sú vzťahy so zákazníkmi a kvalita odvedenej práce. Preto sme si dali za spoločný cieľ získať dostatočný počet kvalitných recenzií. Pán Siklienka už mal niekoľkých klientov, ktorým zelenú strechu realizoval, to bolo veľkou výhodou, mohli sme sa oprieť o ukážky prác.
To nekonečné skrolovanie na sociálnych sieťach, koho by nezaujali krásne fotografie, však ? Predaj na internete sa však mení a zákazník sa dnes nerozhoduje iba podľa fotografií, je potrebné ich vhodne prepojiť s vašou prácou a referenciami od skutočných ľudí. Marketingový expert Frederic Gonzalo uvádza, že podľa štatistík až 73% cestovateľov prezerá fotografie od ostatných cestujúcich, aby im pomohli pri rozhodovaní a neriadia sa oficiálnymi fotkami hotelov. Vizuálne silný obsah je základom kvalitných recenzií. Ako získať zaujímavé fotografie ? Napríklad zainvestovaním do dronu, tak, ako urobil pán Siklienka. Vďaka investícií do dronu sa mu podarilo získať množstvo krásnych a kvalitných záberov či už priebehu realizácie projektu alebo hotovej zelenej strechy.
Mnoho podnikateľov, hlavne v oblasti stavebníctva zápolí s tým, že ich práca po odovzdaní nie je dokonalá, často čakajú na iných dodávateľov či rôzne dokončovacie práce. Kvalitné fotografie je v takomto prípade ťažké získať. S týmto ,,problémom,, sa stretáva aj pán Siklienka, rastliny nie sú po inštalácií ešte zakorenené a zelená strecha nieje taká pekná zelená. Ako teda získať kvalitné fotografie ? Pán Siklienka dobre vie, že gro je dobrý vzťah so zákazníkmi. Záleží mu na výsledku svojej práce a na tom, aby bol každý jeden klient spokojný. Po inštalácií je potrebné po nejakom čase zelenú strechu skontrolovať a niekedy spraviť drobné úpravy či opravy, to je ten správny čas na dojednanie fotografovania. Efektívny podnikateľ myslí na to, ako z opakovanej návštevy vyťaží maximum.
Firemné referencie, ako ich my voláme, sú referencie od firiem, spoločností a iných známych inštitúcií. Samozrejme, záleží nám na každom názore a každé hodnotenie je rovnako dôležité, nepôsobí však na vás dôveryhodnejšie ak vidíte pod referenciou firemný podpis, logo, prípadne funkciu hodnotiteľa? Vďaka naším skúsenostiam, dokážeme pre našich klientov získať aj takýto typ referencií. Spojte takéto hodnotenie s autentickými fotografiami a máte skvelý obsah pre váš web či sociálne siete ako Facebook, Linkedin či Google Moja firma.
Aj zo spolupráce môže vzniknuť kvalitná referencia.
Vedeli ste o tom, že až 84% ľudí dôveruje online referenciám rovnako, ako osobným odporúčaniam? Ak máte na webe alebo osobnom profile naozaj dobré referencie,
V texte sa dočítate: V súčasnosti podnikatelia vo veľkej miere propagujú svoju ponuku či služby a vkladajú príliš veľa úsilia a financií do lákania potenciálnych zákazníkov na svoju
V texte sa dočítate: Referencie sa stali silným marketingovým nástrojom. Zákazník, ktorý chce niečo kúpiť, hľadá na internete produkt alebo službu a porovnáva ju s ostatnými.