10 tipov ako získať referencie v roku 2023
Vedeli ste o tom, že až 84% ľudí dôveruje online referenciám rovnako, ako osobným odporúčaniam? Ak máte na webe alebo osobnom profile naozaj dobré referencie,
Zdenko Zán si pred ôsmymi rokmi hľadal novú prácu, bolo mu už vyše 40. Napriek tomu, že mal za sebou bohatú skúsenosť v oblasti maľovania a predaja farieb, zistil, že rozbehnúť vlastný biznis či nájsť si nové zamestnanie nie je až také jednoduché. Ako sa mu teda podarilo vypracovať sa na jedného z najlepších a najznámejších maliarov na východe Slovenska ?
Pán Zán nie je typ klienta, ktorý by riskantne investoval do drahej reklamy. Rýchlo pochopil, že jednou z možností, ako si budovať dobré meno, sú nezaujaté referencie, ktoré na inzertných stránkach nenájdete. Referencie nie sú iba reklama a odporúčania, ktoré prinášajú dôveryhodnosť a ďalších potenciálnych klientov, predstavujú aj dôležitú spätnú väzbu, ako svoje podnikanie neustále zlepšovať.
Keď pán Zán začínal, nepoznal ho prakticky nikto. Počas toho, ako svojim zákazníkom pretváral interiéry, všimol si, že často chceli viac ako len vymaľovať, chceli pomôcť s výberom farieb, tapiet, či svietidiel. V roku 2017 preto do tímu pribral interiérovú dizajnérku, s ktorou začali ľuďom pomáhať s premenami bývania. Zrazu dokázal viac a od každého zákazníka odchádzal spokojnejší, už nemali iba vymaľované ale mali nové útulné bývanie.
Pán Zán sa stal známym vďaka svojmu profesionálnemu a ľudskému prístupu ku svojim zákazníkom. Na svojom profile zariadim.sk má už vyše stovky skvelých hodnotení, medzi ktorými nájdete krásne príklady ako dokáže dobrá referencia predávať a priniesť nových zákazníkov.
Vďaka nášmu nástroju na správu referencií sú kľúčové slová nášho klienta zvýraznené, s priamym preklikom na jeho web stránku či ktorúkoľvek inú podstránku. Tým čím sa náš klient odlíšil od konkurencie je, že jeho referencie sú verifikované, vytvorené reálnymi zákazníkmi a obsahujú autentické fotografie. Takéto referencie dokáže klient využívať ako widgety na svojej web stránke, alebo môže tieto unikátne URL adresy zdieľať na sociálnych sieťach. Súčasťou našich marketingových služieb je aj podpora klientov na našich sociálnych sieťach, tak ako v prípade pána Zána.
Vedeli ste o tom, že až 84% ľudí dôveruje online referenciám rovnako, ako osobným odporúčaniam? Ak máte na webe alebo osobnom profile naozaj dobré referencie,
V texte sa dočítate: V súčasnosti podnikatelia vo veľkej miere propagujú svoju ponuku či služby a vkladajú príliš veľa úsilia a financií do lákania potenciálnych zákazníkov na svoju
V texte sa dočítate: Referencie sa stali silným marketingovým nástrojom. Zákazník, ktorý chce niečo kúpiť, hľadá na internete produkt alebo službu a porovnáva ju s ostatnými.